Gå til hovedindhold

Billies Bedste Børneapp: Samarbejder i spil- og retailbranchen

Få inspiration til, hvordan man på tværs af brancher skaber nærende samarbejder og fantastiske produkter

Er du spiludvikler, og er du interesseret i at lære mere om, hvordan man udvikler spil til retailbranchen? Eller arbejder du i retail og savner innovative idéer til fangende og sjov markedsføring, der får kunderne til at engagere sig i jeres brand? Så læs med her:

Den 22. september slår vi spil og retail sammen til en eftermiddag om Bilkas "Billies Bedste Børneapp". Vi har inviteret Brian Martin Nielsen, CEO ved ALL CAPS. Brian har sammen med sit team produceret Billies Bedste Børneapp, der er BILKAs digitale børneunivers fyldt med små spil og promotionfilm. Brian vil fortælle om samarbejdet og hvilken værdi, app’en skaber for BILKA og deres brand. 

Vi kan blandt andet afsløre, at:

  • Billies bedste børneapp har over 100.000 downloads
  • Siden marts 2022, har spillet være spillet mere end 800.000 gange
  • Siden marts 2022 har brugerne samlet tilbragt mere end 240 millioner sekunder på at lege i Billies Bedste Børneapp, hvilket svarer til mere end 7½ år.
  • Siden marts 2022 har brugerne samlet mere end 135 millioner af Bilkas ulveboller i spillet.

Efter oplægget af Brian er der Q&A samt forfriskninger og networking.

Arrangementet bliver afholdt af Filmby Aarhus i samarbejde med ALL CAPS og Vision Denmark med støtte fra Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse og EU.

Sidst opdateret: 5. marts 2024